"زن‌ نيمه ‌برهنه" نماد ايران ‌در يونسكو ! + عکس
 
up to date
جالبترین و مهیج ترین و بروزترین موضوعات رو اینجا دنبال کنید
خبرنامه دانشجویان نوشت: طي چند روز گذشته نمايشگاهي تحت عنوان «خرس هاي دوست و متحد» متشكل از ۱۴۰ خرس كه هر كدام نماد يك كشور با طراحي و نقاشي خاص كه بيانگر و معرف فرهنگ و تمدن آن كشور است از سوي سازمان يونسكو و در مقابل برج ايفل در كشور فرانسه برگزار گرديده است. 
 
براساس اين گزارش طبق اعلام سازمان يونسكو هدف از برگزاري اين نمايشگاه تلاش براي صلح جهاني اسك و ملت ها با فرهنگ ها و مذاهب گوناگون مي توانند دست در دست هم و در كنار هم و با صلح زندگي كنند. 
 
شكل اين نمايشگاه به اين صورت است كه خرس ها دست در دست هم داده اند و بر روي بدن هر يك از خرس ها توسط مسئولان هر كشور نماد كشورشان طراحي و نقاشي شده است و در نمایشگاهی که همه ی کشورها سعی می کنند به بهترین وجه و زیرکانه فرهنگ , تمدن و سمبلهای خویش را به دیگران عرضه کنند جای بسی تاسف و تاثر است که نماد و سمبل ایران "زنی نیمه لخت" است و نکته ای که هر بیننده را به خود جلب می کند "کور بودن یکی از چشمان ایران" است. 
 
این در حالیست که اسرائیل برای خودش "قلب" طراحی می کند به عنواد نماد عشق و یا عراق "حرم امامان بزرگوار" را نماد خویش معرفی می کند و حتی افغانستان هم بسیار زیبا به معرفی فرهنگ خویش می پردازد. 
 
براساس اين گزارش اسپانسر طراحی و نقاشی خرس متعلق به كشور ایران در اين نمايشگاه سفارت جمهوري اسلامي ایران در ... و طراحانش افرادي به نام هاي دکتر «ف...» و دکتر «ن...» بوده اند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. همچون درختی باش که اگر نتوانستی میوه دهی لااقل سایه ای برای افکندن داشته باشی. این وبلاگ شامل موضوعات متنوعی هست که امیدوارم شما رو سرگرم کنه و براتون مفید باشه. پذیرای نظرات و پیشنهادات زیبای شما در جهت ارتقای سطح وبلاگ هستم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان up to date و آدرس journalist.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 21393
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1