up to date
جالبترین و مهیج ترین و بروزترین موضوعات رو اینجا دنبال کنید
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:حجاب, :: 15:11 ::  نويسنده : natanaeel
من یک محجبه ام.... لطفا مرا مسخره کنید....


همانگونه که:
نوح را مسخره کردند. (هود (11):38)
موسی را مسخره کردند. (شعراء (26): 25)
پیامبر قوم عاد را مسخره کردند. (احقاف (46): 26)
و در یک کلمه مسخره شدن، تنها شکنجه ی مشترکی بود که همه ی پیامبران آن را تجربه کردند. (حجر (15):11)


سخت ترین شکنجه ای که بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) وارد آمد. تا آن که خدا برای دلجویی رحمه للعالمین اینگونه فرمود: (اگر تو را استهزا کنند نگران نباش،) پیامبران پیش از تو را (نیز) استهزا کردند. (انعام(6):10 و رعد (13): 32 و انبیاء (21): 41).


اما بدانید خداوند وعده داده است: از آنان روی گردان! ما شرّ مسخره کنندگان را از تو دفع خواهیم کرد. (حجر (15) :95)

تا در روز قیامت بگویند: «افسوس بر من از کوتاهیهایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره کنندگان (آیات او) بودم!» (زمر (39): 56).



پس مرا هم مسخره کنید!

مادرم زهرا(سلام الله عليهما) جلوی نابینا هم حجابش را حفظ کرد! من هم یک محجبه ام ! الگویم زهراست!
پس تا میتوانید مسخره کنید در من اثری نخواهد داشت.


دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:ازادی مهدی هاشمی, :: 15:6 ::  نويسنده : natanaeel
 
خدا وکیلی بی انصافی ست در زندان بماند، کسی که می تواند وثیقه ده میلیاردی تهیه کند!‬
 
بنده خدا آقای هاشمی رو انگار از خواب بیدار کردن ؛ ذوق مرگش کردن
این هم یه مقایسه ی ساده:
2 مادر (یکی بی ادعا یکی مدعی)
2 فرزند(یکی خلف دیگری ناخلف)
2 آغوش(هر دو عاشقانه  ولی این کجا و آن کجا)
2حس مادرانه(یکی غریب و تنها  شدن و دیگری حس در کنار فرزند بودن)
2 لبخند (یکی تلخ  از ندیدن و یکی شیرین از آزادی)
2 خانه(یک  کوخ و دیگری کاخ)
2 تخت برای خوابیدن(یکی خاک و سرد دیگری نرم و گرم)

 

مهدی هاشمی پس از آزادی، در کنار اکبر هاشمی‌رفسنجانی

 

 

 
«دخمل بابا» در يادداشتي كه به صورت كاملا اتفاقي به بيرون از زندان درز كرده است، شرايط فوق العاده خوب خود در زندان را شرح داده است. وي درباره فضاي زندان چنين چيزهايي گفته است: اینجا آزادی حاکم است، اینجا دموکراسی حاکم است، اینجا گفت و گو حاکم است، اینجا دانشگاه است، اینجا محل خود سازی است، اینجا مدرسه عشق است و ... .

                                 ===============-=
در همين زمينه يكي از هم بندي هاي «دخمل بابا» خاطرات روزانه خود از اولين هفته حضور «دخمل بابا» در زندان را براي ما ارسال كرده است : (طنز)
 
يكشنبه 
 
چه جلالي، چه جبروتي، ياد دور باش كور باش‌هاي دوره ناصري افتادم. ديشب تازه چشممان گرم خواب شده بود كه برق‌ها رو روشن كردند. هنوز دو سه تا فحش اول را نكشيده بوديم به باعث و باني‌اش كه ديديم يك گيت بازرسي گذاشته‌اند دم در و از همه زنداني‌ها خواستند تا بيايند بيرون و بعد از رد شدن از گيت دوباره بروند درون سلول‌ها. بعد هم درهاي سلول‌ها را قفل كردند. قبلش هم هر چيز تيز يا هر چيزي كه قابليت نيز شدن داشت را جمع كردند و بردند. داشتيم فكر مي‌كرديم اين كارها براي چيست كه يكهو ديدم «دخمل بابا» بين چند نفر محافظ وارد شد. بردندش در همان سوئيتي كه در انتهاي بند و با خراب كردن هفت هشت تا سلول ساخته بودند. چه جلالي، چه جبروتي!
 
دوشنبه
 
از امروز قوانين جديد در بند وضع شده است. براي خروج از سلول بايد كارت تردد داشته باشيم، زنداني‌ها نمي‌توانند بيش از يكبار در ماه ملاقاتي داشته باشند، ملاقاتي‌ها براي همان يكبار در ماه هم بايد از يك هفته قبلش بروند قرنطينه، زنداني‌ها هم بعد از ديدن ملاقاتي بايد يك هفته بروند انفرادي تا خداي نكرده بيماري نگرفته باشند! هر كس وارد بند ميشود بايد ابتدا برود زير دوش كلر! و كلي قوانين سفت و سخت ديگر.
 
با بچه‌ها جمع شديم تا نماينده‌اي بفرستيم پيش «دخمل بابا» و شكايت كنيم. من انتخاب شدم. اول راهم نمي‌دادند. گفتند اسمت آفيش نشده است! جلوي در سوئيتش ايستادم تا آفيشم كردند. بعد از بازرسي توسط بادي‌گاردها و معاينه توسط پزشك! رفتم تو. گلايه بچه‌ها را گفتم. «دخمل بابا» خنديد و گفت: 
 
«بخدا من هم راضي نيستم اما چه كنم كه دست من نيست. بالاخره فرزند يك خانواده پر از ستون بودن اين تبعات را هم دارد. باور كنيد من هم دوست داشتم مثل شما، جزو خانواده‌هاي پاپتي و گدا گودوره بودم و انقدر از فهم و شعور بهره نداشتم اما چه كنم؟ دست من كه نبوده است؟ شما فكر مي‌كنيد من از اين همه مهم بودن خوشحالم؟ فكر مي‌كنيد من خوشم مي‌آيد انقدر چگالي اهميت در خانواده ما بالا باشد؟ من دوست داشتم تمام اموال پدرم را بدهم اما يكروز مثل شماها نفهم باشم و سرم در آخور خودم باشد! البته بابا گفته اند كه فرزندان من مثل فرزندان همه مردم ايران هستند...»
 
خلاصه آنقدر از اين حرفها زد كه دلم برايش سوخت. خوش بحال ما كه رعيتيم و سرمان در آخور خودمان است. نمي دانستم «دخمل بابا» بودن انقدر سخت باشد. بميرم برايش! اما در آخر قرار شد از فردا بيايد درون بند و بقيه را هم آدم حساب كند. وقتي به بچه ها گفتم قرار است آدم حساب شويم در پوست خودشان نمي‌گنجيدند!
 
 
دوشنبه
 
امروز صبح زود از خواب بيدار شديم و خودمان را براي آدم حساب شدن آماده كرديم. «دخمل بابا» آمد و از پشت يك حفاظ شيشه‌اي شروع كرد به صحبت كردن. گفت اگر مي‌خواهيد آدم حساب شويد، اولين قدم اين است كه بايد اينجا دموكراسي حاكم باشد. بعد هم گفت من خودم كلي دموكراسي بلدم و براي نمونه هم اشاره كرد تا فيلم حضورش در اغتشاشات بعد از انتخابات را براي همه پخش كردند. ما كلي دستمان آمد كه دموكراسي چقدر خوب است!
 
بعد «دخمل بابا» گفت كه از نظر او همه برابرند و همه چيز بايد با راگيري انجام شود. ما هورا كشيديم. بعد هم صندوق‌هاي راي‌گيري را آوردند تا با اصول دموكراسي معلوم شود چه كساني مي‌توانند ته مانده هاي غذاي «دخمل بابا» را بخورند، چه كساني افتخار دارند اتاقش را رفت و روب كنند، چه كساني مي‌توانند لباس‌هايش را بشويند، چه كساني مي‌توانند روزي دو بار به او كولي بدهند و...
 
همه اينها با راي گيري مشخص شد! باور نمي كردم او به همه ما با يك چشم نگاه كند!
 
سه شنبه
 
امروز صبح «دخمل بابا» گفت بايد اينجا را مدرسه عشق كنيم. ...همه در رفتيم!
 
چهارشنبه
 
«دخمل بابا» با اينكه از رفتار ديروز ما ناراحت بود اما باز هم سر ساعت مقرر بين ما آمد تا ما را آدم حساب كند. بغل دستي‌ام آرام در گوشم گفت اين چطور مي‌تواند اينهمه آدم را يكجا آدم حساب كند، خسته نمي‌شود؟ نكند بهش فشار بيايد؟ گفتم اين هم از لطف خدا به اين خانواده است. قدرتيِ خدا كارهايي كه اينها مي‌كنند از عهده هيچ بني بشري بر نمي آيد!
 
بعد دو تايي چهارقل خوانديم و از دور فوت كرديم طرفش تا چشم نخورد. يكي از بادي‌گارد‌ها كه ديد چيزي را فوت كرده‌ايم طرف «دخمل بابا» آمد و گير داد به ما. بردندمان و تا شب بازجويي كردند تا خداي نكرده چيز بدي را فوت نكرده باشيم. شب تعهد گرفتند كه ديگر چيزي را فوت نكنيم طرف «دخمل بابا» و ولمان كردند. وقتي آمديم به بند همه خواب بودند.
 
پنجشنبه
 
امروز «دخمل بابا» گفت بايد گفتگو كنيم. پرسيديم اين هم يكي از مراحل آدم حساب شدن است؟ با تكان دادن سر تاييد كرد! بعد گفت اول شما مي‌پرسيد يا من بپرسم؟ زبانمان را گاز گرفتيم و گفتيم خدا به دور! مگر چيزي هم هست كه شما خانواده ندانيد و بخواهيد بپرسيد! خنديد و گفت داشتم امتحانتان مي‌كردم، داريد آدم مي‌شويد! قند در دلمان آب شد.
 
بعد ما شروع كرديم به پرسيدن. يكي از زنداني‌ها پرسيد ببخشيد ماجراي چرخهاي توسعه كه پدرتان گفته بود عده اي از مردم بايد زيرش له شوند چيست؟ يكي ديگر پرسيد ببخشيد مردم اسلامشهر سر چه چيزي در زمان پدر شما ريختند تو خيابون؟ يكي ديگر از تورم 49 درصدي دوره سازندگي پرسيد؟ يكي هم از آن عقب‌ها گفت ببخشيد درست است كه مادر شما گفته بودند كه مردم بعد از انتخابات بريزند در خيابان؟! يكي پرسيد قضيه رشت الكتريك و قرارداد كرسنت اخوي شما چيست؟ يكي هم گفت:...
 
ما همينطور داشتيم گفتگو مي‌كرديم كه يكهو «دخمل بابا» شروع كرد به داد كشيدن و همينطور كه بادي‌گاردهايش داشتند با باتوم راه را برايش باز مي‌كردند رفت تو سوييتش! وقتي كه داشت مي‌رفت كلي فحش داد كه بماند اما وسطش گفت: واقعا كه آدم حساب شدن هم ظرفيت مي‌خواهد! گم شيد نفهم‌ها!
 
«دخمل بابا» رفت در سوييتش و ما نفهم‎‌ها هم رفتيم گم شديم در سلول‌هايمان!
 
جمعه
 
امروز «دخمل بابا» از سوييتش بيرون نيامد. مسئول دفترش گفت بانو كلي شاكي است، برويد توبه كنيد. امروزِ ما كلا به توبه كردن گذشت!
 
شنبه
 
با بچه ها جمع شديم و رفتيم جلوي سوييت «دخمل بابا» براي دلجويي. خودمان هم مي‌دانستيم كه خبطمان قابل چشم پوشي نيست اما رفتيم ديگر. روي مقوا نوشته بوديم: «ما همگي نفهميم/ حال تو رو مي‌فهميم»، «اي دخمل بابايي/ عزيز دل مايي»، «تو زاده ستوني/ ما رو ببخش، ميتوني». كلي هم شعار داديم و گريه كرديم تا اينكه روابط همومي دفتر «دخمل بابا» اطلاعيه‌اي صادر كرد و رضايت مشروط بانو را اعلام كرد.
 
 

بیخیال خودتونو زحمت ندین بعضی از ما هم که نمیفهمیم شما چه بلایی سرمون میارید...

GetBC(34);

«یک خانواده محترم» نه از حیث داستان و نه از بابت فرم و تکنیک نسبت به هم خانواده‌های خود «بدون دخترم هرگز»، «سنگسار ثریا» و «شرایط» چیزی اضافه نمی‌کند، اما از نظر شرایط تولید جهش بسیار بزرگی در تولید چنین آثاری به شمار می‌رود. 
 

 



ادامه مطلب ...


خبرنامه دانشجویان نوشت: طي چند روز گذشته نمايشگاهي تحت عنوان «خرس هاي دوست و متحد» متشكل از ۱۴۰ خرس كه هر كدام نماد يك كشور با طراحي و نقاشي خاص كه بيانگر و معرف فرهنگ و تمدن آن كشور است از سوي سازمان يونسكو و در مقابل برج ايفل در كشور فرانسه برگزار گرديده است. 
 
براساس اين گزارش طبق اعلام سازمان يونسكو هدف از برگزاري اين نمايشگاه تلاش براي صلح جهاني اسك و ملت ها با فرهنگ ها و مذاهب گوناگون مي توانند دست در دست هم و در كنار هم و با صلح زندگي كنند. 
 
شكل اين نمايشگاه به اين صورت است كه خرس ها دست در دست هم داده اند و بر روي بدن هر يك از خرس ها توسط مسئولان هر كشور نماد كشورشان طراحي و نقاشي شده است و در نمایشگاهی که همه ی کشورها سعی می کنند به بهترین وجه و زیرکانه فرهنگ , تمدن و سمبلهای خویش را به دیگران عرضه کنند جای بسی تاسف و تاثر است که نماد و سمبل ایران "زنی نیمه لخت" است و نکته ای که هر بیننده را به خود جلب می کند "کور بودن یکی از چشمان ایران" است. 
 
این در حالیست که اسرائیل برای خودش "قلب" طراحی می کند به عنواد نماد عشق و یا عراق "حرم امامان بزرگوار" را نماد خویش معرفی می کند و حتی افغانستان هم بسیار زیبا به معرفی فرهنگ خویش می پردازد. 
 
براساس اين گزارش اسپانسر طراحی و نقاشی خرس متعلق به كشور ایران در اين نمايشگاه سفارت جمهوري اسلامي ایران در ... و طراحانش افرادي به نام هاي دکتر «ف...» و دکتر «ن...» بوده اند.

 

 



پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:افشا,سیاست, :: 22:17 ::  نويسنده : natanaeel
نمي خواستم نوار مكالمات فاش شود اما راستي آزمايي كار را خراب كرد
کیهان: همكار فراري نشريات زنجيره اي كه نوار مكالمات با مهدي هاشمي را ضبط كرده و در اختيار شاكي نامبرده گذاشته، جزئيات ماجرا و نيز بخشي از جزئيات همكاري با مهدي هاشمي را بازگو كرد.
نيك آهنگ كوثر درباره نوار مكالماتش با مهدي هاشمي كه انتشار آن بخشي از تحركات پشت پرده و ماهيت مهدي هاشمي را بازگو مي كند، نوشت: اگر تا دو هفته پيش نگران اثر انتشار نوارها و فايل هاي مهدي هاشمي بودم، چرا كه اولا فقط و فقط براي سنديت ضبط شده و از نظر قانوني و اخلاقي از ضبط گفتگوي ايشان دفاع مي كنم، اما مطمئن بودم كه انتشار آن ضررهاي جبران ناپذيري به بار خواهد آورد. سوال عمده اين بوده كه چرا فايل هايي كه ظاهرا به پرونده شكايت بوذري عليه هاشمي ربطي نداشته را تقديم دادگاه كرده ام؟ جواب را كساني كه قوانين كانادا را نمي شناسند، به راحتي درك نمي كنند. اما يك حقوق دان و استاد دانشگاه اين توضيح را براي دوستاني كه آشنايي به مسائل حقوقي ندارند در اختيار من قرار داده است؛ «احضار شما به دادگاه و الزام شما به پاسخگويي و ابراز مدارك و اطلاعات مورد نظر يك طرف براساس تاسيس كشف دليل ( Discovery) صورت گرفته است؛ تاسيس ديسكاوري يا كشف دليل مخصوص كشورهاي آمريكاي شمالي است كه براساس آن هر يك از طرفين بايد تمام كارت ها و دلايل خود را روي ميز بگذارند. حتي اشخاص ثالث مانند گواهان و مطلعين (در اين پرونده مانند شما) مكلف به رعايت دستور دادگاه درخصوص الزام به افشاي اطلاعات و مدارك هستند.
وي اضافه كرد: وكيل آقاي هاشمي در ماه اوت سال جاري، با حكم دادگاه [كانادا] بنده را براي انجام «راستي آزمايي» احضار كرد از من خواستار «كليه مدارك و فايل ها» شد. من از طرق مختلف (نزديكان آقاي هاشمي) پيغام فرستادم كه اگر بر همين اساس به جلسه راستي آزمايي بروم، مطابق قانون موظفم همه مداركي كه در اختيار دارم را تقديم كنم، چون پنهان كردن مدارك و از بين بردن آنها كاملا غيرقانوني است و در ميان آنها فايل هايي هست كه به نفع هيچ كس نخواهد بود در اختيار افراد ديگر قرار گيرد. متاسفانه يا پيام من را به ايشان نرساندند و يا خيال كردند من مطابق قانون عمل نمي كنم.
همكار متواري نشريات زنجيره اي در ادامه توضيحاتش مي نويسد: آقاي هاشمي در جلسه راستي آزمايي خود ميزان آشنايي اعضاي خانواده خود را با بنده تكذيب كرده و همچنين مي گويند كه هر از گاهي سايت خودنويس را مي خوانده اند و بعد از مدتي به خاطر عدم اعتبار خبرهايش آن را نگاه نمي كرده اند. آقاي هاشمي نمي گويند كه در محدوده زماني پيش از 16 اكتبر 2010، چند ده بار به خودنويس زنگ زده تا خبرهاي مختلف را به ما بدهد كه برخي بعداً دروغ از آب در آمده و ما از انتشار بسياري كه شاهد ديگري نداشته خودداري كرده بوديم. من در شهادت نامه سطح گفتگوها را تشريح و مدارك را ضميمه كردم. اتفاقا بر سر يكي از خبرها كه غير واقعي بودن آن را به روي شان آوردم، با لحني تهديدآميز هرچه دل شان خواست را به من گفتند و از آن تاريخ يعني 16 اكتبر 2010 تماس ما قطع شد. ممكن است سوال شود چرا گفتگويي خصوصي ضبط شده است؟ مطابق قانون، من حق دارم چنين كنم و از حق قانوني ام دفاع كنم. هر كسي مي گويد كار من غيرقانوني است، از قوانين بي اطلاع است.
وي مي افزايد: وكيل آقاي هاشمي در روز موعود، از انجام راستي آزمايي از من خودداري كرد، اما مدارك و شهادت نامه به او داده شده بود. به اين ترتيب، وكلاي شاكي و متهم اين فايل ها را در اختيار داشتند و از آن تاريخ، من به هيچ عنوان اختياري روي آنچه بر سر مدارك آمده، ندارم.


راستش را بگو آقای صداوسیما و آقای قالیباف
یکبار دیگر به سریال نوبرانه راستش را بگو نگاه کنید :

1.      داستان سریال در بستر مجموعه مترو تهران شکل گرفته و جلو می رود .. مترو تهران به عنوان برجسته ترین نماد مدیریت شهری تهران و شهر تهران می باشد .
2.      کاراکتر مامور وزارت اطلاعات (آتیلا پسیانی ) که با بدبینی به دنبال محدود کردن جوانان و فعالیت هایشان می باشد .. به عنوان نماد حاکمیت , *دستگاه امنیتی و دولت و نگاه امنیتی و بسته این سیستم به جوانان *
3.      کاراکتر آقا وحید (حسن پورشیرازی) , مامور حراست مترو یک نظامی بازنشسته خوب , روشنفکر , آزاد اندیش و مهربانی که معتقد است به جوانان باید اعتماد کرد به عنوان  نماد مدیریت فرهنگی شهرداری
4.      کاراکتر مدیرعامل مترو(رضا توکلی) به عنوان فردی روشنفکر و معتدل که به جوانان بها داده و فضای مناسب جهت کار فرهنگی مورد نظر را در اختیار آنان قرار می دهد ..  نماد مدیریت شهرداری محترم
5.      7 کاراکتر جوان سریال (3 دختر و 4 پسر ) که در عین پوشش مذهبی از لحاظ نوع آرایش و روابط اجتماعی و روابط محرم و نامحرم کاملا آزادانه رفتار می کنند و هیچگونه حریمی در روابط با یکدیگر ندارند ...به عنوان نماد جوانان شهر تهران و سبک زندگی مطلوب مدیریت شهری و صدا وسیما  !
6.      خانه همدلان  , گروهی که این جوانان برای انجام فعالیت های فرهنگی تاسیس می کنند و با حمایت مدیر عامل مترو و آقا وحید و حمایت مالی حاجی بازاری شکل میگیرد ... خانه همدلان نمادی است از خانه شهریاران جوان متعلق به شهرداری تهران ! (دوستانی که با خانه شهریاران جوان آشنایی دارند می توانند تصدیق کنند که فضای ترسیمی و شعارهای خانه همدلان مطرح در این سریال چقدر با خانه شهریاران جوان نزدیک است .. البته سریال نتوانسته سایر جذابیت های خانه شهریاران جوان را نمایش دهد ! )
7.      کاراکتر حاجی بازاری که به عنوان حامی مالی گروه خانه همدلان عمل میکند ..نماد طیف مذهبی بازار , حزب موتلفه و اوان انصار .
8.      کاراکتر مدیر فاسد دولتی که متهم به اختلاس و کارچاق کنی بود در ابتدای فیلم سعی در پرداخت رشوه به وکیل را دارد ..نماد مدیران دولت فعلی
9.      گروه دوستان آقا وحید که قبلا در جبهه همرزم بوده اند و امروز هرکدام در سمتی مشغول فعالیتند و ضمن پاکی وصداقت , نسبت به اوضاع جامعه و حاکمیت منتقد و دردمند هستند .. به عنوان  نماد حزب و دوستان و همفکران شهرداری تهران!
10.  اسم و موضوع فیلم "راستش را بگو " که آشکارا مخاطب را به یاد شعار انتخاباتی معروف "دروغ ممنوع " حامیان موسوی و اتهام دروغگویی دولت و احمدی نژاد و حاکمیت از سوی موسوی و مخالفان دولت در سال 88 می باشد .
11.  این نشانه شناسی و نماد شناسی همچنان ادامه دارد !! نکات فوق حاصل مداقه کوتاهی است . این سریال بقدری نمادین ساخته شده است که مخاطب براحتی توانایی انطباق نمادها با مصداق بیرونی خود را داشته باشد . همچنین حجم این نمادها و نشانه ها به حدی زیاد است که  برای تحلیل نشانه شناسی آن براحتی بتوان یک مقاله پر و پیمان از آن استخراج کرد . کلیه کاراکترها و دیالوگ های این سریال نماد یک گروه جامعه و گفتمان و تفکر این گروه را داراست ...
12.  حالا این ها فقط نشانه شناسی بسیار کلی این سریال است . اضافه کنید بر این که حال با توجه به این نمادها و داستان و دیالوگ های این سریال , آقای صداوسیمای محترم در حال ترویج چه مفاهیمی در سطح جامعه است ....
13.  ادامه ندارد ... اشک و آه دارد ...برای مظلومیت رهبرمان در میان این تشنگان قدرت , غصه دارد ...آقایان ! راستش را بگویید ! پست ریاست جمهوری چقدر برایتان ... دارد ؟!
 



چکمه های بلند!


[تصویر: F_U_C_K_B_O_O_T_S_Prestige.jpg]


بوت یا همان چکمه های بلند چندسالیست به وفور در ویترین مغازه ها دیده شده و با استقبال خوب مردم مواجه گشته است.

توجه شما را به چند دیالوگی بین خانومی خارجی که به ایران سفر کرده بود با خانومی ایرانی جلب می کنم...

 



ادامه مطلب ...


ظهور آلیستر کرولی (Aleister Crowley) را می توان نقطه عطف رشد و گسترش شیطان پرستی و جادوگری در غرب دانست.راه اندازی مجالس فساد جنسی همراه با موسیقی،مصرف مواد مخدر و جادوگری باعث گردید به  او لقب شیطان بزرگ و پست ترین ادم روی زمین بدهند.
آقای بوش پدر در 11 سپتامبر 1990 ایده ی «نظم نوین جهانی» را علنا بیان کرد» NWO «. دقیقا 11 سال بعد یعنی به اندازه ی یک چرخه ی کامل خورشید حادثه ی 11 سپتامبر اتفاق افتاد یعنی در زمان ریاست جمهوری بوش پسر .
آلیستر کرولی کسی که کتاب شیطانی «کتاب قانون « را در حالی نوشت که در هرم گیزا ، تسخیر شده بود . درسال 1904 کرولی کتاب قانون را پس از تفکرات و عباداتش در خوابگاه پادشاه هرم بزرگ گیزا دریافت کرد . همچنین او با موجودی به نام  Aiwas  دیدار کرده بود . کرولی از این نماد در اثرش استفاده کرده است.

http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide27.jpg

 



این مجسمه در جزیره آزادی در بندر نیویورک نصب شده و به صورت نمادی برای خوش‌آمد گویی به مسافرانی که راه دریا به نیویورک می‌آیند درآمده‌است. این مجسمه که با رویه‌ای از مس پوشش یافته، در سال ۱۸۸۶ به مناسبت یکصدمین سال استقلال آمریکا از بریتانیا و به عنوان نمادی از دوستی فرانسه و آمریکا به این کشور اهدا شده‌است.


 



ادامه مطلب ...


15 آذر 1391برچسب:شیطان پرستی , :: 16:7 ::  نويسنده : natanaeel

هر روز شاهد مدهای لباس و آرایش های گوناگونی در جامعه هستیم که تعجب رهگذران را بر می انگیزد و نگاه ها را خیره می کند . بسیاری از مردم بدون اینکه اطلاعات صحیحی از شیطان پرستی داشته باشند جوانانی را که به این پوشش در آمده باشند شیطان پرست می نامند .حال آنکه شیطان پرستان اعتقادات خاص خود را دارند و خوشبختانه این فرقه در ایران از گستردگی چندانی برخوردار نیست .بسیاری از جوانانی که نا آگاهانه از مد و آرایش غربی تقلید می کنند از ریشه این گونه گرایش ها غافلند .
در خصوص گرایش جوانان ایرانی به فرقه های شیطان پرستی به جرات می توان گفت بیش از 90 درصد جوانان ما فرقه های شیطان پرستی را نمی شناسند و اصولا گرایشی هم به این فرقه ها در کشور وجود ندارد.
تیپ ها و مدل های پوششی که امروزه در جامعه و به ویژه در میان جوانان دیده می شود بیشتر تقلید کورکورانه و نا آگاهانه از فرقه های خاص است .فرقه ها ابتدا با یک تیپ خاص پوشش روی کار می آیند و هدف اولیه آنها مخالفت با سیستم است این نوع فرقه ها زمینه ای را فراهم می کنند که یک قشر خاص در جامعه که مخالف سیستم هستند به سوی آنها گرایش پیدا کنند.

http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide16.jpg

 



ادامه مطلب ...


15 آذر 1391برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : natanaeel
شیطان پرستی یک حرکت شبه فلسفی است . پیروان این فرقه به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی عموما بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی های موجودی مافوق و یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارند . به همین دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از باور ها و گرایش های ادیان گذشته اجتناب می کنند و بیشتر گرایش های خود پرستانه دارند ..به گونه ای که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می بینند و بیشتر شبیه به مكاتبي چون ماده گرایی و یا خود محوری و جادو محوری هستند.

http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide23.jpg
http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide58.jpg

بقیه ی تصاویر در ادامه مطلب:

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : natanaeel

رهبر انقلاب در جمع بسیجیان:

اين كارى كه الان در مجلس محترم شوراى اسلامى هست، اين هم يكى از همان مسائلى است كه يك جنبه‌ى تحسين و تمجيد درش هست. اين را من عرض بكنم؛ شما برادران و خواهران عزيز و ملت عزيز ما توجه داشته باشيد؛ اينى كه از مسئولان كشور سئوال بكنند، حالا يا از رئيس جمهور يا از ساير مسئولان اجرائى، اين از دو جهت كار مثبتى است: يكى اينكه نشان ميدهد كه نمايندگان مردم در قوه‌ى مقننه احساس مسئوليت ميكنند نسبت به مسائل كشور؛ اين مثبت است. جنبه‌ى ديگر اين است كه مسئولان كشور با اعتماد به نفس و با شجاعت قابل تحسين ميگويند آماده هستند كه بيايند توضيح بدهند، اين سئوالات را بيان كنند؛ اين هم مثبت است. هم مسئولان قوه‌ى مقننه‌ى ما به وظيفه عمل ميكنند، هم مسئولان قوه‌ى مجريه ما نشان ميدهند كه به صحت عمل خودشان و صداقت خودشان اطمينان دارند و اعتماد دارند. انسان چه ميخواهد ديگر، از همه بهتر، اين است. حالا اين كار اتفاق افتاده است؛ يعنى مجلس ميگويد ميخواهد بپرسد، اين احساس وظيفه است؛ دستگاه دولتى ميگويد ميخواهد با اعتماد به نفس پاسخ بدهد و از عهده‌ى پاسخ برمى‌آيد - كه اين را به ما هم گفتند - اين هم قابل تحسين هست؛ هر دو قضيه خوب است، لكن من معتقدم كه اين دو نقطه‌ى مثبت تا اينجا انجام گرفته، از اينجا به بعد ديگر ادامه پيدا نكند. همين جا تمامش بكنند؛ همين جا تمام كنند قضيه را. مجلس يك امتحان خوبى داده است، يك امتحان خوبى مسئولين اجرائى داده‌اند؛ اين امتحان، امتحان خوبى بود. مردم هم با بصيرتند، مردم ميفهمند، تشخيص ميدهند. ادامه‌ى اين كار همان چيزى است كه دشمنان ميخواهند؛ دوست ميدارند اين دو قوه را در مقابل هم قرار بدهند؛ يك عده‌اى تحت تأثير احساسات از اين طرف، يك عده‌اى تحت تأثير احساسات از آن طرف، يك عده‌اى قلمها و وسائل تبليغ را در روزنامه و در پايگاه اينترنتى و غيره به كار بگيرند و يك فضاى شلوغى درست كنند. نه، كشور احتياج دارد به آرامش. همه‌ى مسئولين، چه مسئولين تقنين، چه مسئولين قضا، چه مسئولين اجرا، براى اينكه كار خود را انجام بدهند، آرامش لازم دارند، مردم هم آرامش را دوست دارند. آنچه كه وظيفه‌ى مجلس بود، انجام گرفت؛ دولت هم در مقابل آنچه كه وظيفه‌ى مجلس است، اعتماد به نفس لازم را نشان داد؛ اين از هر دو طرف خرسند كننده است. از حالا من از آن برادران و مجموعه‌ى چند ده نفرى در مجلس كه اين كار را شروع كردند، تقاضا ميكنم قضيه را تمام كنند و نشان بدهند عملاً هم مسئولين دولتى، هم مسئولين قوه‌ى مقننه و قوه‌ى قضائيه كه بيش از همه چيز به وحدت اين ملت و آرامش كشور احترام ميگذارند.



حالا کمتر از یک ماه دیگر تا ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ باقی مانده است. روزی که در پیشگویی مایاها، موعد پایان دنیا لقب گرفته و شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا آن در ایمیل‌ها دست به دست می‌شود.

 

 با این حال سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا ادعای مایاها را رد می‌کند و می‌گوید تمام پیشگویی‌های آخرالزمان درباره برخورد یک ستاره درخشان با زمین ادعای بی‌اساسی است که از نظر نجومی توجیه پذیر نیست.

مایاها ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، پیشگویی کرده بودند که در سال ۲۰۱۲ جهان به پایان می‌رسد. ستاره‌ای درخشان که بعدها مفسران آن را ماه تعبیر کردند، به زمین نزدیک می‌شود و در روزهایی که تاریکی بر زمین حاکم است، ستاره به زمین می‌خورد و تمام جهان را می‌سوزاند و از بین می‌برد.

 



ادامه مطلب ...


در «مشهدالنقطه» شهر حلب که محل زیارت عاشقان اهل ‌بیت است، سنگی است که سر مبارک امام‌حسین(ع) روی آن قرار داده شده و قطره خونی روی آن ریخته شد که مورد اهتمام مسلمانان قرار گرفت و از آن سنگ محافظت کردند.

 

 

روایت شده که بعد از اتمام جنگ «طَف» در کربلا، کاروان ابن زیاد به همراه اسرای واقعه طف به سمت شام حرکت کرد و در امتداد رود فرات از سرزمین‌های مختلفی رد شدند تا اینکه به حلب رسیدند و سر مبارک امام حسین(ع) را در آن موضع قرار دادند و مدتی را آنجا توقف کردند.

 

 



ادامه مطلب ...


12 آذر 1391برچسب:عفاف و حجاب,شهید, :: 1:5 ::  نويسنده : natanaeel
وصیت شهدا
 

 



12 آذر 1391برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : natanaeel

مادر گفت: نرو، بمان! دلم میخواهد پسرم عصای دستم باشد....

گفت: هر چه تو بگویی فقط یك سوال!

میخواهی پسرت عصای این دنیایت باشد یا آن دنیا؟؟؟؟

مادرش چیزی نگفت و با اشك بدرقه اش كرد....



12 آذر 1391برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : natanaeel

میزان نگاه ها را توجه کن
باز هم به میزان نگاهها توجه کن

در این رگبار سهمگین نگاه ; چتر حجاب را فراموش مکن...



12 آذر 1391برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : natanaeel



وقتی روز های هفته حتی ثانیه هایش را تاجمعه میشمارم که...
آقاجان کی می آیی؟؟؟



به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نون الخبریه عراق؛ “علاء ضیاءالدین” مدیر موزه الحسینیه کربلا با تائید این خبر، افزود: تربت اخذ شده از نزدیکترین مکان مقبره شریف امام حسین (ع) در روز عاشورا و در مقابل بازدیدکنندگان به رنگ سرخ تغییر رنگ داد.
این در حالیست که شبکه تلویزیونی کربلا وابسته به‌ آستان مقدس امام حسین (ع) این حرکت نادر را به صورت مستقیم پخش کرد.
در همین حال، برخی از نمایندگان پارلمان عراق با حضور در این موزه، به بازدید از این تربت خاک کربلا پرداختند.
گفتنی است؛ روز گذشته در بین بازدیدکنندگان از موزه کربلا و همزمان با تغییر رنگ تربت خاک امام حسین (ع)، حسین الشهرستانی معاون نخست وزیر عراق در امور انرژی نیز حضور داشت.

 

812  رنگ تربت امام حسين(ع) همزمان با عاشورا به رنگ سرخ تغییر کرد

 

910  رنگ تربت امام حسين(ع) همزمان با عاشورا به رنگ سرخ تغییر کرد

 

1015  رنگ تربت امام حسين(ع) همزمان با عاشورا به رنگ سرخ تغییر کرد

 



8 آذر 1391برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : natanaeel
تصاویری دلخراش از حملات نظامی اسرائیل به غزه

به این عکسها خیره شو خیره شو
به اون روزهای پر از خاطره
نخواه گرمی خواب چشم کسی
بذاره که بیداری یادت بره
یه باری از امروز رو دوشته
که واسش یه عمره زمین میخوری
همه منتظر تا ببینن کجا
تو از جاده ی عشق دل میبری
ولی ایستادن فقط کار ماست
ما که قصمون قصه ی خواب نیست
بیا دل به دریا یزن شک نکن
سرانجام این رود مرداب نیست

تصاویری دلخراش از حملات نظامی اسرائیل به غزه

یه مسجد وسط دوتا مثلث اسیره
یه کودک زیر چکمه ی سیاهی میمیره
یه ضجه زیر اسمون شب پر میگیره
یه مادر دوباره ناله رو از سر میگیره

تصاویری دلخراش از حملات نظامی اسرائیل به غزه

گلوله سینه ی برادرم رو میدره
شهادت کفن گلی میشه که پرپره
قلب اون روی خاک افتاده اما میزنه
کسی که تن پاکش روی دستای منه

تصاویری دلخراش از حملات نظامی اسرائیل به غزه

شتاب کن برادر ,وقت شهادت منه
وقت گذشتن از خود,وقت نجات میهنه
سلاح من سنگ منه,میشکنه شیشه ی شبو
فریاد من مثل تبر ,میکنه ریشه ی شبو
برخیز ای مسلمان, باید که مثل طوفان
تزویر شب رو بشکنیم ,تیرگی رو پس بزنیم

تصاویری دلخراش از حملات نظامی اسرائیل به غزه

منو از اخر بازی نترسون
نگو که عزم ما تسلیم میشه
حالا هی دور ما دیوار پر کن
مگه این* عشق *هم تحریم میشه
از این دریا اگه یه قطره کم شه
به جاش بارون حق سرریز میشه



سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:رهبر, :: 23:44 ::  نويسنده : natanaeel
 
در محضر امام زمان لاف میزنیم
وقتی که یار رهبر خوبان نمیشویم
 


7 آذر 1391برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel



7 آذر 1391برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel



7 آذر 1391برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel

 اسراییل مركز منطقه‌ای این شركت در جنوب غربی آسیاست. كنگره‌ی یهودیان آمریكا در بیانیه‌ای خشنودی خود را از پشتیبانی شركت L’oreal از دولت اسراییل اعلام كرده است.

یكی از مدیران شركت در گفتگو با نشریه‌ی یهودی جروزالم‌پست، توقف فعالیت تجاری شركت در سرزمین‌های اشغالی از 1365 تا 1373 را تنها یك تظاهر به پیروی از تحریم اقتصادی اسراییل از سوی اتحادیه‌ی عرب خواند. گفتنی است كه حتی این ظاهرسازی هم، با اعلام رسمی بازگشایی شعب شركت در شهر تل‌آویو و دیگر شهرهای اسراییل به پایان رسید.

تقریباً نیمی از مدیران شركت یهودی‌اند و جانشین مدیرعامل آن خود را عاشق اسراییل می‌داند. او هدف از ارایه‌ی سالانه‌ی بورسیه‌ی ده‌میلیون تومانی از سوی شركت را تلاش برای اقدامی به‌یادماندنی در پنجاهمین سالگرد تاسیس اسراییل دانست.

این شركت به پاس پشتیبانی چشمگیرش از اسراییل، جایزه‌ی جوبیلی را از بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر پیشین اسراییل) دریافت کرده است.

 

 

 



مجموعه کامل کدهای آهنگ پیشواز همراه اول مخصوص محرم ۱۳۹۱

پیشواز همراه اول

 

 

کد مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ اس ام اس کنید
در صورت مشکل با ۰۹۹۹ تماس بگیرید

کدهای آوای انتظار همراه اول برای محرم

 



ادامه مطلب ...


7 آذر 1391برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel



7 آذر 1391برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel



7 آذر 1391برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel

، Cyber group promoting chastity and hijab, hijab and chastity, modesty, hijab Gentlemen, posters, flash cards veil, looking, hijab, Islamic fervor, the Islamic veil covering Ladies, cover designs of clothing, Iranian women, Iranian women, wearing hijab, t-shirts , logo veil, the symbol of the veil, covering universities in world terms, the hijab, hijab articles, new Muslims, hijab in the world, Cindy, feminism, male and female relationships, makeup, Hazrat Zahra (SA), the veil in the Qur'an, stamp veil , Statue of hijab, modesty, hijab, social security scheme, the veil, chastity and modesty, ogle, controlled look bad hijab dress, sexual stimulation, lust, Alhjab Alaslamyh, tents, Mqnh, universities, politics, actor, film dress , veil the cinema, Hadith hijab, hijab article, Shyvnyty boycott goods, cosmetics, paint and animation hijab, hijab game, Puzzle Mnch, Satan, war, soft Officer, Cultural Jihad, hijab movies, products, culture, Islam, Yvn, also, Women of My Land, butterfly, butterfly zero point being Ja'farpisheh, cultural and artistic Sryr (Melody water), hair, husband, and defend the holy veil, hijab in other religions, the veil in the world, prayer veil children, prayer tent, Close scarf ways, celebrate, appreciate, to the famous injunction of denying, Esfahan, housecleaner, scarf, veil, hijab graphic design, graphics, veil, photoshop, vector, veil and sports and employment, hijab, athletes wearing hijab عروسک باربی ، barbie ، شوالیه ناتوی فرهنگی

دختر «شیطان»

تأثیرات مخرب عروسک باربی :

بلوغ زودرس ، سوء تغذیه ، مصرف گرایی و تجمل

تغییر ذائقه کودکان ، ارتباط با جنس مخالف ، عادی سازی بی عفتی و ...




7 آذر 1391برچسب:, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel

«باربی» شوالیه ناتوی فرهنگی :


، Cyber group promoting chastity and hijab, hijab and chastity, modesty, hijab Gentlemen, posters, flash cards veil, looking, hijab, Islamic fervor, the Islamic veil covering Ladies, cover designs of clothing, Iranian women, Iranian women, wearing hijab, t-shirts , logo veil, the symbol of the veil, covering universities in world terms, the hijab, hijab articles, new Muslims, hijab in the world, Cindy, feminism, male and female relationships, makeup, Hazrat Zahra (SA), the veil in the Qur'an, stamp veil , Statue of hijab, modesty, hijab, social security scheme, the veil, chastity and modesty, ogle, controlled look bad hijab dress, sexual stimulation, lust, Alhjab Alaslamyh, tents, Mqnh, universities, politics, actor, film dress , veil the cinema, Hadith hijab, hijab article, Shyvnyty boycott goods, cosmetics, paint and animation hijab, hijab game, Puzzle Mnch, Satan, war, soft Officer, Cultural Jihad, hijab movies, products, culture, Islam, Yvn, also, Women of My Land, butterfly, butterfly zero point being Ja'farpisheh, cultural and artistic Sryr (Melody water), hair, husband, and defend the holy veil, hijab in other religions, the veil in the world, prayer veil children, prayer tent, Close scarf ways, celebrate, appreciate, to the famous injunction of denying, Esfahan, housecleaner, scarf, veil, hijab graphic design, graphics, veil, photoshop, vector, veil and sports and employment, hijab, athletes wearing hijab T barbie ، عروسک باربی ، باربی ، شوالیه ناتوی فرهنگی


باربی تنها یک عروسک نیست ، بلکه یک سلاح کارآمد در صحنه جنگ فرهنگی است که

برای صدور سبک زندگی آمریکایی در جهت حیا زدایی و

اِفساد دختران و زنان به کار گفته شده است .


باربی انتحاری :

باربی این بار در نقش سیاسی ظاهر شده و می کوشد با تمسخر ارزشهای واتلای اسلامی ،

شهادت طلبی به مثابه امری غیر منطقی و منفور جلوه دهد .

باربی انتحاری و شهادت طلب که پس از فریاد الله اکبر با فشردن ضامن کمربند انفجاریش

منفجر می شود به طور غیر مستقیم تلاش می کند تا فرهنگ شهادت طلبی

یا تنها سلاح پیروز و بی رقیب مسلمانان را در میان کودکان به تمسخر بگیرد .




7 آذر 1391برچسب:غیرت, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel
مردی که غیرت ندارد
انسانی است که قلبش وارونه است
امام صادق (علیه السلام)


 



7 آذر 1391برچسب:محرم, :: 21:34 ::  نويسنده : natanaeel
 
آی عاشقا ایشالاه مولا میبره هممونو کرب و بلا
میشینیم رو خاکهای بین الحرمین
میون دو تا گنبد طلا

 



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. همچون درختی باش که اگر نتوانستی میوه دهی لااقل سایه ای برای افکندن داشته باشی. این وبلاگ شامل موضوعات متنوعی هست که امیدوارم شما رو سرگرم کنه و براتون مفید باشه. پذیرای نظرات و پیشنهادات زیبای شما در جهت ارتقای سطح وبلاگ هستم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان up to date و آدرس journalist.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 21335
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1