up to date
جالبترین و مهیج ترین و بروزترین موضوعات رو اینجا دنبال کنید
حالا کمتر از یک ماه دیگر تا ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ باقی مانده است. روزی که در پیشگویی مایاها، موعد پایان دنیا لقب گرفته و شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا آن در ایمیل‌ها دست به دست می‌شود.

 

 با این حال سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا ادعای مایاها را رد می‌کند و می‌گوید تمام پیشگویی‌های آخرالزمان درباره برخورد یک ستاره درخشان با زمین ادعای بی‌اساسی است که از نظر نجومی توجیه پذیر نیست.

مایاها ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، پیشگویی کرده بودند که در سال ۲۰۱۲ جهان به پایان می‌رسد. ستاره‌ای درخشان که بعدها مفسران آن را ماه تعبیر کردند، به زمین نزدیک می‌شود و در روزهایی که تاریکی بر زمین حاکم است، ستاره به زمین می‌خورد و تمام جهان را می‌سوزاند و از بین می‌برد.

 



ادامه مطلب ...


به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نون الخبریه عراق؛ “علاء ضیاءالدین” مدیر موزه الحسینیه کربلا با تائید این خبر، افزود: تربت اخذ شده از نزدیکترین مکان مقبره شریف امام حسین (ع) در روز عاشورا و در مقابل بازدیدکنندگان به رنگ سرخ تغییر رنگ داد.
این در حالیست که شبکه تلویزیونی کربلا وابسته به‌ آستان مقدس امام حسین (ع) این حرکت نادر را به صورت مستقیم پخش کرد.
در همین حال، برخی از نمایندگان پارلمان عراق با حضور در این موزه، به بازدید از این تربت خاک کربلا پرداختند.
گفتنی است؛ روز گذشته در بین بازدیدکنندگان از موزه کربلا و همزمان با تغییر رنگ تربت خاک امام حسین (ع)، حسین الشهرستانی معاون نخست وزیر عراق در امور انرژی نیز حضور داشت.

 

812  رنگ تربت امام حسين(ع) همزمان با عاشورا به رنگ سرخ تغییر کرد

 

910  رنگ تربت امام حسين(ع) همزمان با عاشورا به رنگ سرخ تغییر کرد

 

1015  رنگ تربت امام حسين(ع) همزمان با عاشورا به رنگ سرخ تغییر کرد

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. همچون درختی باش که اگر نتوانستی میوه دهی لااقل سایه ای برای افکندن داشته باشی. این وبلاگ شامل موضوعات متنوعی هست که امیدوارم شما رو سرگرم کنه و براتون مفید باشه. پذیرای نظرات و پیشنهادات زیبای شما در جهت ارتقای سطح وبلاگ هستم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان up to date و آدرس journalist.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 21321
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1