up to date
جالبترین و مهیج ترین و بروزترین موضوعات رو اینجا دنبال کنید
خبرنامه دانشجویان نوشت: طي چند روز گذشته نمايشگاهي تحت عنوان «خرس هاي دوست و متحد» متشكل از ۱۴۰ خرس كه هر كدام نماد يك كشور با طراحي و نقاشي خاص كه بيانگر و معرف فرهنگ و تمدن آن كشور است از سوي سازمان يونسكو و در مقابل برج ايفل در كشور فرانسه برگزار گرديده است. 
 
براساس اين گزارش طبق اعلام سازمان يونسكو هدف از برگزاري اين نمايشگاه تلاش براي صلح جهاني اسك و ملت ها با فرهنگ ها و مذاهب گوناگون مي توانند دست در دست هم و در كنار هم و با صلح زندگي كنند. 
 
شكل اين نمايشگاه به اين صورت است كه خرس ها دست در دست هم داده اند و بر روي بدن هر يك از خرس ها توسط مسئولان هر كشور نماد كشورشان طراحي و نقاشي شده است و در نمایشگاهی که همه ی کشورها سعی می کنند به بهترین وجه و زیرکانه فرهنگ , تمدن و سمبلهای خویش را به دیگران عرضه کنند جای بسی تاسف و تاثر است که نماد و سمبل ایران "زنی نیمه لخت" است و نکته ای که هر بیننده را به خود جلب می کند "کور بودن یکی از چشمان ایران" است. 
 
این در حالیست که اسرائیل برای خودش "قلب" طراحی می کند به عنواد نماد عشق و یا عراق "حرم امامان بزرگوار" را نماد خویش معرفی می کند و حتی افغانستان هم بسیار زیبا به معرفی فرهنگ خویش می پردازد. 
 
براساس اين گزارش اسپانسر طراحی و نقاشی خرس متعلق به كشور ایران در اين نمايشگاه سفارت جمهوري اسلامي ایران در ... و طراحانش افرادي به نام هاي دکتر «ف...» و دکتر «ن...» بوده اند.

 

 



پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:افشا,سیاست, :: 22:17 ::  نويسنده : natanaeel
نمي خواستم نوار مكالمات فاش شود اما راستي آزمايي كار را خراب كرد
کیهان: همكار فراري نشريات زنجيره اي كه نوار مكالمات با مهدي هاشمي را ضبط كرده و در اختيار شاكي نامبرده گذاشته، جزئيات ماجرا و نيز بخشي از جزئيات همكاري با مهدي هاشمي را بازگو كرد.
نيك آهنگ كوثر درباره نوار مكالماتش با مهدي هاشمي كه انتشار آن بخشي از تحركات پشت پرده و ماهيت مهدي هاشمي را بازگو مي كند، نوشت: اگر تا دو هفته پيش نگران اثر انتشار نوارها و فايل هاي مهدي هاشمي بودم، چرا كه اولا فقط و فقط براي سنديت ضبط شده و از نظر قانوني و اخلاقي از ضبط گفتگوي ايشان دفاع مي كنم، اما مطمئن بودم كه انتشار آن ضررهاي جبران ناپذيري به بار خواهد آورد. سوال عمده اين بوده كه چرا فايل هايي كه ظاهرا به پرونده شكايت بوذري عليه هاشمي ربطي نداشته را تقديم دادگاه كرده ام؟ جواب را كساني كه قوانين كانادا را نمي شناسند، به راحتي درك نمي كنند. اما يك حقوق دان و استاد دانشگاه اين توضيح را براي دوستاني كه آشنايي به مسائل حقوقي ندارند در اختيار من قرار داده است؛ «احضار شما به دادگاه و الزام شما به پاسخگويي و ابراز مدارك و اطلاعات مورد نظر يك طرف براساس تاسيس كشف دليل ( Discovery) صورت گرفته است؛ تاسيس ديسكاوري يا كشف دليل مخصوص كشورهاي آمريكاي شمالي است كه براساس آن هر يك از طرفين بايد تمام كارت ها و دلايل خود را روي ميز بگذارند. حتي اشخاص ثالث مانند گواهان و مطلعين (در اين پرونده مانند شما) مكلف به رعايت دستور دادگاه درخصوص الزام به افشاي اطلاعات و مدارك هستند.
وي اضافه كرد: وكيل آقاي هاشمي در ماه اوت سال جاري، با حكم دادگاه [كانادا] بنده را براي انجام «راستي آزمايي» احضار كرد از من خواستار «كليه مدارك و فايل ها» شد. من از طرق مختلف (نزديكان آقاي هاشمي) پيغام فرستادم كه اگر بر همين اساس به جلسه راستي آزمايي بروم، مطابق قانون موظفم همه مداركي كه در اختيار دارم را تقديم كنم، چون پنهان كردن مدارك و از بين بردن آنها كاملا غيرقانوني است و در ميان آنها فايل هايي هست كه به نفع هيچ كس نخواهد بود در اختيار افراد ديگر قرار گيرد. متاسفانه يا پيام من را به ايشان نرساندند و يا خيال كردند من مطابق قانون عمل نمي كنم.
همكار متواري نشريات زنجيره اي در ادامه توضيحاتش مي نويسد: آقاي هاشمي در جلسه راستي آزمايي خود ميزان آشنايي اعضاي خانواده خود را با بنده تكذيب كرده و همچنين مي گويند كه هر از گاهي سايت خودنويس را مي خوانده اند و بعد از مدتي به خاطر عدم اعتبار خبرهايش آن را نگاه نمي كرده اند. آقاي هاشمي نمي گويند كه در محدوده زماني پيش از 16 اكتبر 2010، چند ده بار به خودنويس زنگ زده تا خبرهاي مختلف را به ما بدهد كه برخي بعداً دروغ از آب در آمده و ما از انتشار بسياري كه شاهد ديگري نداشته خودداري كرده بوديم. من در شهادت نامه سطح گفتگوها را تشريح و مدارك را ضميمه كردم. اتفاقا بر سر يكي از خبرها كه غير واقعي بودن آن را به روي شان آوردم، با لحني تهديدآميز هرچه دل شان خواست را به من گفتند و از آن تاريخ يعني 16 اكتبر 2010 تماس ما قطع شد. ممكن است سوال شود چرا گفتگويي خصوصي ضبط شده است؟ مطابق قانون، من حق دارم چنين كنم و از حق قانوني ام دفاع كنم. هر كسي مي گويد كار من غيرقانوني است، از قوانين بي اطلاع است.
وي مي افزايد: وكيل آقاي هاشمي در روز موعود، از انجام راستي آزمايي از من خودداري كرد، اما مدارك و شهادت نامه به او داده شده بود. به اين ترتيب، وكلاي شاكي و متهم اين فايل ها را در اختيار داشتند و از آن تاريخ، من به هيچ عنوان اختياري روي آنچه بر سر مدارك آمده، ندارم.


راستش را بگو آقای صداوسیما و آقای قالیباف
یکبار دیگر به سریال نوبرانه راستش را بگو نگاه کنید :

1.      داستان سریال در بستر مجموعه مترو تهران شکل گرفته و جلو می رود .. مترو تهران به عنوان برجسته ترین نماد مدیریت شهری تهران و شهر تهران می باشد .
2.      کاراکتر مامور وزارت اطلاعات (آتیلا پسیانی ) که با بدبینی به دنبال محدود کردن جوانان و فعالیت هایشان می باشد .. به عنوان نماد حاکمیت , *دستگاه امنیتی و دولت و نگاه امنیتی و بسته این سیستم به جوانان *
3.      کاراکتر آقا وحید (حسن پورشیرازی) , مامور حراست مترو یک نظامی بازنشسته خوب , روشنفکر , آزاد اندیش و مهربانی که معتقد است به جوانان باید اعتماد کرد به عنوان  نماد مدیریت فرهنگی شهرداری
4.      کاراکتر مدیرعامل مترو(رضا توکلی) به عنوان فردی روشنفکر و معتدل که به جوانان بها داده و فضای مناسب جهت کار فرهنگی مورد نظر را در اختیار آنان قرار می دهد ..  نماد مدیریت شهرداری محترم
5.      7 کاراکتر جوان سریال (3 دختر و 4 پسر ) که در عین پوشش مذهبی از لحاظ نوع آرایش و روابط اجتماعی و روابط محرم و نامحرم کاملا آزادانه رفتار می کنند و هیچگونه حریمی در روابط با یکدیگر ندارند ...به عنوان نماد جوانان شهر تهران و سبک زندگی مطلوب مدیریت شهری و صدا وسیما  !
6.      خانه همدلان  , گروهی که این جوانان برای انجام فعالیت های فرهنگی تاسیس می کنند و با حمایت مدیر عامل مترو و آقا وحید و حمایت مالی حاجی بازاری شکل میگیرد ... خانه همدلان نمادی است از خانه شهریاران جوان متعلق به شهرداری تهران ! (دوستانی که با خانه شهریاران جوان آشنایی دارند می توانند تصدیق کنند که فضای ترسیمی و شعارهای خانه همدلان مطرح در این سریال چقدر با خانه شهریاران جوان نزدیک است .. البته سریال نتوانسته سایر جذابیت های خانه شهریاران جوان را نمایش دهد ! )
7.      کاراکتر حاجی بازاری که به عنوان حامی مالی گروه خانه همدلان عمل میکند ..نماد طیف مذهبی بازار , حزب موتلفه و اوان انصار .
8.      کاراکتر مدیر فاسد دولتی که متهم به اختلاس و کارچاق کنی بود در ابتدای فیلم سعی در پرداخت رشوه به وکیل را دارد ..نماد مدیران دولت فعلی
9.      گروه دوستان آقا وحید که قبلا در جبهه همرزم بوده اند و امروز هرکدام در سمتی مشغول فعالیتند و ضمن پاکی وصداقت , نسبت به اوضاع جامعه و حاکمیت منتقد و دردمند هستند .. به عنوان  نماد حزب و دوستان و همفکران شهرداری تهران!
10.  اسم و موضوع فیلم "راستش را بگو " که آشکارا مخاطب را به یاد شعار انتخاباتی معروف "دروغ ممنوع " حامیان موسوی و اتهام دروغگویی دولت و احمدی نژاد و حاکمیت از سوی موسوی و مخالفان دولت در سال 88 می باشد .
11.  این نشانه شناسی و نماد شناسی همچنان ادامه دارد !! نکات فوق حاصل مداقه کوتاهی است . این سریال بقدری نمادین ساخته شده است که مخاطب براحتی توانایی انطباق نمادها با مصداق بیرونی خود را داشته باشد . همچنین حجم این نمادها و نشانه ها به حدی زیاد است که  برای تحلیل نشانه شناسی آن براحتی بتوان یک مقاله پر و پیمان از آن استخراج کرد . کلیه کاراکترها و دیالوگ های این سریال نماد یک گروه جامعه و گفتمان و تفکر این گروه را داراست ...
12.  حالا این ها فقط نشانه شناسی بسیار کلی این سریال است . اضافه کنید بر این که حال با توجه به این نمادها و داستان و دیالوگ های این سریال , آقای صداوسیمای محترم در حال ترویج چه مفاهیمی در سطح جامعه است ....
13.  ادامه ندارد ... اشک و آه دارد ...برای مظلومیت رهبرمان در میان این تشنگان قدرت , غصه دارد ...آقایان ! راستش را بگویید ! پست ریاست جمهوری چقدر برایتان ... دارد ؟!
 



15 آذر 1391برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : natanaeel
شیطان پرستی یک حرکت شبه فلسفی است . پیروان این فرقه به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی عموما بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی های موجودی مافوق و یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارند . به همین دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از باور ها و گرایش های ادیان گذشته اجتناب می کنند و بیشتر گرایش های خود پرستانه دارند ..به گونه ای که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می بینند و بیشتر شبیه به مكاتبي چون ماده گرایی و یا خود محوری و جادو محوری هستند.

http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide23.jpg
http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide58.jpg

بقیه ی تصاویر در ادامه مطلب:

 



ادامه مطلب ...


15 آذر 1391برچسب:شیطان پرستی , :: 16:7 ::  نويسنده : natanaeel

هر روز شاهد مدهای لباس و آرایش های گوناگونی در جامعه هستیم که تعجب رهگذران را بر می انگیزد و نگاه ها را خیره می کند . بسیاری از مردم بدون اینکه اطلاعات صحیحی از شیطان پرستی داشته باشند جوانانی را که به این پوشش در آمده باشند شیطان پرست می نامند .حال آنکه شیطان پرستان اعتقادات خاص خود را دارند و خوشبختانه این فرقه در ایران از گستردگی چندانی برخوردار نیست .بسیاری از جوانانی که نا آگاهانه از مد و آرایش غربی تقلید می کنند از ریشه این گونه گرایش ها غافلند .
در خصوص گرایش جوانان ایرانی به فرقه های شیطان پرستی به جرات می توان گفت بیش از 90 درصد جوانان ما فرقه های شیطان پرستی را نمی شناسند و اصولا گرایشی هم به این فرقه ها در کشور وجود ندارد.
تیپ ها و مدل های پوششی که امروزه در جامعه و به ویژه در میان جوانان دیده می شود بیشتر تقلید کورکورانه و نا آگاهانه از فرقه های خاص است .فرقه ها ابتدا با یک تیپ خاص پوشش روی کار می آیند و هدف اولیه آنها مخالفت با سیستم است این نوع فرقه ها زمینه ای را فراهم می کنند که یک قشر خاص در جامعه که مخالف سیستم هستند به سوی آنها گرایش پیدا کنند.

http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide16.jpg

 



ادامه مطلب ...


این مجسمه در جزیره آزادی در بندر نیویورک نصب شده و به صورت نمادی برای خوش‌آمد گویی به مسافرانی که راه دریا به نیویورک می‌آیند درآمده‌است. این مجسمه که با رویه‌ای از مس پوشش یافته، در سال ۱۸۸۶ به مناسبت یکصدمین سال استقلال آمریکا از بریتانیا و به عنوان نمادی از دوستی فرانسه و آمریکا به این کشور اهدا شده‌است.


 



ادامه مطلب ...


ظهور آلیستر کرولی (Aleister Crowley) را می توان نقطه عطف رشد و گسترش شیطان پرستی و جادوگری در غرب دانست.راه اندازی مجالس فساد جنسی همراه با موسیقی،مصرف مواد مخدر و جادوگری باعث گردید به  او لقب شیطان بزرگ و پست ترین ادم روی زمین بدهند.
آقای بوش پدر در 11 سپتامبر 1990 ایده ی «نظم نوین جهانی» را علنا بیان کرد» NWO «. دقیقا 11 سال بعد یعنی به اندازه ی یک چرخه ی کامل خورشید حادثه ی 11 سپتامبر اتفاق افتاد یعنی در زمان ریاست جمهوری بوش پسر .
آلیستر کرولی کسی که کتاب شیطانی «کتاب قانون « را در حالی نوشت که در هرم گیزا ، تسخیر شده بود . درسال 1904 کرولی کتاب قانون را پس از تفکرات و عباداتش در خوابگاه پادشاه هرم بزرگ گیزا دریافت کرد . همچنین او با موجودی به نام  Aiwas  دیدار کرده بود . کرولی از این نماد در اثرش استفاده کرده است.

http://mysavior.ir/images/new%20pic/Slide27.jpg

 



چکمه های بلند!


[تصویر: F_U_C_K_B_O_O_T_S_Prestige.jpg]


بوت یا همان چکمه های بلند چندسالیست به وفور در ویترین مغازه ها دیده شده و با استقبال خوب مردم مواجه گشته است.

توجه شما را به چند دیالوگی بین خانومی خارجی که به ایران سفر کرده بود با خانومی ایرانی جلب می کنم...

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : natanaeel

رهبر انقلاب در جمع بسیجیان:

اين كارى كه الان در مجلس محترم شوراى اسلامى هست، اين هم يكى از همان مسائلى است كه يك جنبه‌ى تحسين و تمجيد درش هست. اين را من عرض بكنم؛ شما برادران و خواهران عزيز و ملت عزيز ما توجه داشته باشيد؛ اينى كه از مسئولان كشور سئوال بكنند، حالا يا از رئيس جمهور يا از ساير مسئولان اجرائى، اين از دو جهت كار مثبتى است: يكى اينكه نشان ميدهد كه نمايندگان مردم در قوه‌ى مقننه احساس مسئوليت ميكنند نسبت به مسائل كشور؛ اين مثبت است. جنبه‌ى ديگر اين است كه مسئولان كشور با اعتماد به نفس و با شجاعت قابل تحسين ميگويند آماده هستند كه بيايند توضيح بدهند، اين سئوالات را بيان كنند؛ اين هم مثبت است. هم مسئولان قوه‌ى مقننه‌ى ما به وظيفه عمل ميكنند، هم مسئولان قوه‌ى مجريه ما نشان ميدهند كه به صحت عمل خودشان و صداقت خودشان اطمينان دارند و اعتماد دارند. انسان چه ميخواهد ديگر، از همه بهتر، اين است. حالا اين كار اتفاق افتاده است؛ يعنى مجلس ميگويد ميخواهد بپرسد، اين احساس وظيفه است؛ دستگاه دولتى ميگويد ميخواهد با اعتماد به نفس پاسخ بدهد و از عهده‌ى پاسخ برمى‌آيد - كه اين را به ما هم گفتند - اين هم قابل تحسين هست؛ هر دو قضيه خوب است، لكن من معتقدم كه اين دو نقطه‌ى مثبت تا اينجا انجام گرفته، از اينجا به بعد ديگر ادامه پيدا نكند. همين جا تمامش بكنند؛ همين جا تمام كنند قضيه را. مجلس يك امتحان خوبى داده است، يك امتحان خوبى مسئولين اجرائى داده‌اند؛ اين امتحان، امتحان خوبى بود. مردم هم با بصيرتند، مردم ميفهمند، تشخيص ميدهند. ادامه‌ى اين كار همان چيزى است كه دشمنان ميخواهند؛ دوست ميدارند اين دو قوه را در مقابل هم قرار بدهند؛ يك عده‌اى تحت تأثير احساسات از اين طرف، يك عده‌اى تحت تأثير احساسات از آن طرف، يك عده‌اى قلمها و وسائل تبليغ را در روزنامه و در پايگاه اينترنتى و غيره به كار بگيرند و يك فضاى شلوغى درست كنند. نه، كشور احتياج دارد به آرامش. همه‌ى مسئولين، چه مسئولين تقنين، چه مسئولين قضا، چه مسئولين اجرا، براى اينكه كار خود را انجام بدهند، آرامش لازم دارند، مردم هم آرامش را دوست دارند. آنچه كه وظيفه‌ى مجلس بود، انجام گرفت؛ دولت هم در مقابل آنچه كه وظيفه‌ى مجلس است، اعتماد به نفس لازم را نشان داد؛ اين از هر دو طرف خرسند كننده است. از حالا من از آن برادران و مجموعه‌ى چند ده نفرى در مجلس كه اين كار را شروع كردند، تقاضا ميكنم قضيه را تمام كنند و نشان بدهند عملاً هم مسئولين دولتى، هم مسئولين قوه‌ى مقننه و قوه‌ى قضائيه كه بيش از همه چيز به وحدت اين ملت و آرامش كشور احترام ميگذارند.



12 آذر 1391برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : natanaeel



وقتی روز های هفته حتی ثانیه هایش را تاجمعه میشمارم که...
آقاجان کی می آیی؟؟؟



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. همچون درختی باش که اگر نتوانستی میوه دهی لااقل سایه ای برای افکندن داشته باشی. این وبلاگ شامل موضوعات متنوعی هست که امیدوارم شما رو سرگرم کنه و براتون مفید باشه. پذیرای نظرات و پیشنهادات زیبای شما در جهت ارتقای سطح وبلاگ هستم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان up to date و آدرس journalist.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 21313
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1